»Ne drži, da je v sistemu naročanja vse narobe. Več kot 6000 javnih naročil izvedemo na leto, manj kot dva odstotka oz. okoli 300 jih konča na državni revizijski komisiji. Večina jih je rutinskih, le nekaj jih pa je velikih, kjer se bije neusmiljen boj.«
»Navedeno ravnanje državne revizijske komisije nam ni razumljivo in za nas predstavlja veliko tveganje pri izvedbi novega postopka javnega naročila.«
»Državna revizijska komisija ne nazadnje odloča o milijardah javnega denarja.«
»Naročnikove odločitve, ali bo začel postopek ugotavljanja neobičajno nizke ponudbe, s svojo presojo tudi ne more nadomestiti Državna revizijska komisija.«
»Predhodno izvedene revizije poslovanja področja nabave izkazujejo, da nabava UKC-ja Ljubljana v preučevanem večletnem obdobju ni izvajala zadostnega števila javnih naročil na letni ravni za doseganje ustrezne pokritosti z javnimi naročili.«
»Predlog bo povzročil več javnih naročil brez predhodne objave, zato problema preplačil v zdravstvu ne bo rešil, pač pa ga bo še povečal.«
»Naročniku zato ni mogoče očitati kršitev, ko vlagateljem ni priznal sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi postopka in jih posledično ne bo povabil k oddaji ponudbe.«
»Državna revizijska komisija je bila do zdaj imenovana po relativno hitrem postopku, brez poglobljenega preverjanja strokovnosti članov komisije – čeprav ne trdim, da so člani zdaj nestrokovni –, zato se nam je zdelo prav, da gredo kandidati za člane komisije skozi strokovno sito, da imajo zadostne kompetence in izkušnje na področju javnega naročanja.«
»Ker je naročnik prejel le dve ponudbi, je bila v njegovi avtonomni presoji odločitev, ali bo izvedel postopek preverjanja neobičajno nizke ponudbe.«
»Državna revizijska komisija se je jasno izrekla, da je naročnik pravilno upošteval potrjeno referenčno potrdilo, referenčnega naročnika, tako da je zadeva tako rekoč v celoti rešena.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju